dimecres, 20 de maig del 2015

DISCURS DE NÚRIA MERINO GIMÉNEZ A l'ACTE CENTRAL DE CAMPANYA DE GUADASSUAR



  

Molt bona nit, soc Núria Merino Giménez.

Primer que res, he de confessar-los una cosa, que fa un temps, si m’hagueren dit que aquesta nit anava a estar ací davant de tots vostés, hauria dit: “Jo….mai de la vida”. Però, ací estic!



Un día, em van tocar a la porta 2 representants de Compromís i em van comboiar per formar part d’aquest grup polític, ja que ells confiaven plenament en mi. Al principi no ho tenia clar, però després d’una llarga conversa amb ells, em van sorprendre gratament amb el ideals que defensa Compromís, la sinceritat i serietat de les persones i la seua valentia. Parlant amb ells tenia la sensació que els coneixia de tota la vida i ells em parlaven a mi igual. I vaig pensar: “Nuria, has de formar part de Compromís, o ho lamentaràs tota la vida. Ara pots fer alguna cosa pel teu poble.

I com he dit abans, ací estic.



Me presente perquè fins ara veia la situació des de fora, com si no m’afectara. Però esta crisi que estem passant m’ha fet obrir el ulls, com a tants jóvens, que hem de lluitar amb valentia pel nostre futur. Al poble i a la Generalitat hi ha moltes coses a millorar, així que és l’hora d’obrir les finestres, netejar i airejar la casa.



Vull col·laborar amb Compromís per donar-li un impuls a l’economia i a la situació social del poble, ja que està massa temps estancada. Moltes famílies estant patint, no poden pagar els llibres des seus fills, i a vegades ni donar-los 3 menjades al dia. I l’únic que fa este govern és llevar-los les beques de menjador, les beques de llibres, i posar-los recàrrecs i interessos en els impostos que no poden pagar per haver-se quedat sense faena. Curiosa manera d’ajudar a les persones.



Necessitem fomentar la cultura, que tan abandonada està, i convertir-la en motor de l’economia local. Els jóvens estem molt preparats i som molt creatius, de manera que es poden crear nous llocs de treball si els donem una oportunitat.



També considere molt important treballar perquè la igualtat d’hòmens i dones siga patent i real. L’educació té ahí un paper important.



Aixi que me crec en la obligació i Amb Valentia, de fer tot açò, perquè el poble, ho necessita.



Gràcies. #pertornarasomriure J

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada