dimecres, 20 de maig del 2015

DISCURS D'IRENE CLÉRIES OLMOS A L'ACTE CENTRAL DE CAMPANYA DE COMPROMÍS PER GUADASSUAR



Bona nit a totes i a tots 
Primer que res volia donar-vos les gràcies per la vostra presència, per estar ací fent-nos costat, acompanyant-nos en este llarg camí que va començar ara fa uns 25 anys de la de Joan, Teo, Pep, Encarna, M Àngels, Clara... i molts altres i al qual enguany m'unisc amb les mans netes, la cara ben alta i amb tota la il·lusió i les ganes que un poble com el nostre necessita. 
I, per què estic ací? 
Perquè m'agradaria eixir al carrer, passejar pel poble i vore-vos somriure esperançats pensant que Guadassuarfutur, que els joves de Guadassuar tenen futur, que les dones de Guadassuar tenen futur... 
Que Guadassuar és un poble d'oportunitats, de treball, un bon poble per a viure, tranquil, bonic, ideal, en definitiva, el poble que ens mereixem, el poble que la gent necessita. 
I, ara, més que mai, és l'hora de fer-lo possible. 
I per què estic amb Compromís? 
Perquè nosaltres no vivim de la política, ni volem viure d'ella, perquè en el nostre ideari està l'economia del comú per damunt de tot, perquè pensem que les coses es poden fer d'una altra manera, més honesta, més transparent, més igualitària. 
Perquè necessitem un canvi, un canvi a millor, i aquest canvi serà possible si podem comptar amb vosaltres. 
Entre tots serà molt més fàcil fer-lo realitat 
M'agradaria acabar recitant uns versos del poeta Vicent Andrés Estellés que clamàven: 
Perquè hi haurà un dia que no podrem més i llavors ho podrem tot.” 
I eixe dia, ja ha arribat. 
Moltes gràcies 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada